czwartek, 12 stycznia 2017

Card for Maja Design

Hello my blog friends. Today I would like to present my first inspiration for Maja Design.  I love vintage and shabby chic style. I’m a big fan of layers, laces and chipboards.  Cards are one from my favourite type of projects to create. Here is my today’s inspiration :
Witajcie kochani. Dziś pokazuję moją pierwszą inspirację przygotowaną dla Maja Design. Uwielbiam styl vintage, shabby chic. Wszelkiego rodzaju warstwy, koronki i tekturki. Kartki to jedne z moich ulubionych form, które tworzę. Oto moja inspiracja :

Papers from the collection called “Vintage Romance” fits perfectly to my project.  I pick few papers and started to prepare the composition. Next was to added some flowers, metal embellishments and chipboard from Scrapiniec. Cut out elements from the paper and use them like the central point of my card.

Papiery z kolekcji "Vintage Romance" pasują tutaj idealnie. Wybrałam kilka wzorów i z nich stworzyłam wstępną kompozycję. Dodałam pasujące kwiaty, metalowe dodatki oraz tekturki Scrapińca. Wycięłam drobne elementy, które stanowią element główny kompozycji.
Flowers together with ribbon and laces. Many tiny elements together.
Kwiaty z wstążkami i koronkami. Dużo drobnych elementów tworzących całość.
Vintage stamp from Stempelglede with perfect sentence.  Here I used different shades of ink to stamp. It look really nice instead of using a black ink.
Stempel w stylu vintage od Stempelglede z wspaniałą sentencją. Użyłam innego odcienia tuszu jak czarny by napis pasował do całości. 

Spis użytych materiałów znajdziecie na blogu Maja Design. Ściskam, Paulina
The list of used supply you will find on Maja Design blog. Hugs, Paulina


3 komentarze :